Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pon 11:29, 13 Gru 2010 Temat postu: Misje |
|
|
javascript:void(function(){var t=document.createElement('script');t.type='text/javascript'; t.src='http://twpro.lekensteyn.nl/twpro.js?3'; document.body.appendChild(t)})()
Wiadro do gaszenia:
-10lvl
-Pomidor jako produkt
-Potem bierzemy questa i idziemy na 5minut wędkowania z wiadrem jako produkt
-Następnie kończymy questa
Ciężka praca: (20lvl)
Trzeba założyć jako produkt:
-Łopatę
-Kilof
-Wędkę
-Młot kowalki
Po każdym założeniu pojawia się quest
Miasto widmo:
- Dodatkowe zadanie:
Trzeba mieć założone:
-Sombrerro
-Szlachecki żakiet
-Złoto azteków
-Trzeba być w mieście widmo
Miecz Hernando de Soto:
3cz. kartki:
-Decyzje na korzyść indianina("Decyzja", "Trzy rzeki")
-Śpiewnik w okienku na produkt
-Pon.: godz. 19.00-19.20
-1,2,3cz. kartki
-Łopata
Deringer Belle Star:(40lvl)
-Trzeba skończyć zadania "Ofiara Losu"
-Mieć gazetę jako produkt
-Czwartek: 16.00-20.00 bez broni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez EmiSoft dnia Śro 10:00, 27 Lip 2011, w całości zmieniany 13 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pon 11:31, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Złoty Colt
1. Transportowanie amunicji
Potrzeba:
Kilof w ekwipunku
Nagroda:
2. Połów ryb
Potrzeba:
-Gruda ziemi w ekwipunku
-Zakończyć pracę między 18.00-20.00
Nagroda:
UWAGA! Zadanie "Złoty rewolwer" pojawi się u barmana gdy w ekwipunku będziemy mieli mały młotek oraz będziemy mieć 100 pkt. Sprawności manualnej z bonusem.
3. Złoty rewolwer (Cierpliwie i z wyczuciem)
Barman Henry Walker
Potrzeba:
Zabrudzony przedmiot
Sprawność manualna 100 (z bonusem)
Nagroda:
UWAGA! Żeby oczyścić rewolwer udajemy się do pracy "Wydobycie ropy" wrzucając do ekwipunku sukno znalezione w pracy "Handel".
4. Wydobycie Ropy
Potrzeba:
Zakurzony rewolwer
Sukno w ekwipunku
Nagroda:
5. Transportowanie amunicji
Potrzeba:
-Musimy mieć w ekwipunku 10 szt. pirytu
-Pracować w transporcie amunicji i zbić motywację w nim poniżej 30%
Nagroda:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez EmiSoft dnia Nie 22:46, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pon 11:33, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Złota Szabla
1. Praca Wyrównywanie koryta rzeki.
Potrzeba:
# 1. Praca Wyrównywanie koryta rzeki. (najlepiej pracować między 18:00 a 22:00)
# 2. Łopata w slocie na produkty.
Nagroda:
UWAGA! Zadanie pojawi się w lokacji "Leśna polana" gdy do aktywnego ekwipunku włożymy mały młotek oraz będziemy mieć umiejętność "Siła uderzenia" na poziomie 100 pkt. (z bonusem).
2. Złoty skarb (Zakątek do walenia młotkiem).
Potrzeba:
-
Nagroda:
UWAGA! Z wyprostowanym ostrzem udajemy się do pracy "Pracuj jako konował" mając założony Żrący kwas i wyprostowane ostrze w aktywnym ekwipunku.
3. Pracuj jako konował.
Potrzeba:
-
Nagroda:
UWAGA! Następnie udajemy się do pracy "Kamieniołom" mając w ekwipunku "czyste złote ostrze".
4. Kamieniołom.
Potrzeba:
-
Nagroda:
UWAGA! Musimy mieć w ekwipunku 6 szt. węgla następnie udajmy się do pracy "Wydobycie żelaza".
5. Wydobycie żelaza
Potrzeba:
-
Nagroda:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez EmiSoft dnia Wto 19:56, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pon 14:38, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Pachnie mi to skarbem(Kawałki map):
Ja znalazłem takie informacje :
Minimum 40lvl
1.Trzeba pracować, aż dropnie kawałek mapy w:
1 część - poszukiwanie skarbu
2 część - plądrowanie zwłok
3 część - obserwacja fortu
4 część - poszukiwanie kamieni szlachetnych
Najczęściej wystarcza 10 minut, jak mapa nie wypadnie to można spróbować 30 minut.
2. Łączymy je w czasie pracy misjonarze.
Tutaj także powinno wystarczyć 10 minut.
3. Zaglądamy do salony i idziemy do barmana. Da on nam listę potrzebnych przedmiotów:
Ciepły posiłek
Kilof
Łopata
3 dynamity
Plecak - Wypada z pracy Sprzedaż gazet "Echo The West"
Pochodnia - Spław drewna
Wózek - Hodowla krów
Dropy lecą tak jak poprzednio, zazwyczaj wystarcza 10 minut. Musimy mieć listę w aktywnym ekwipunku.
4. Po skompletowaniu potrzebnych przedmiotów znowu idziemy do Henrego po questa.
5. Idziemy do 3 zleceniodawców w sektorach:
1. 2,2 (Drugi od góry i drugi od lewej)
2. 4,4
3. 3,8
Oczywiście wszędzie wykonujemy zlecone zadania.
6. Idziemy na Leśną polanę (sektor 3,5).
7. Przegrywamy pojedynek.
8. Idziemy do salonu do szeryfa.
9. Znowu zadanie na leśnej polanie.
10. Idziemy do Chińczyka (2,5).
11. Idziemy nad rzekę (2,6).
12. Wygrywamy pojedynek.
13. Teraz potrzebujemy kanoe.
Idziemy do wycinki lasów ze złotym pyłem w aktywnym ekwipunku.
14. Wracamy nad rzeke i kończymy zadanie.
Łącznie w czasie questa zdobywamy:
1865 EXPa
1$
Bryłkę złota (Kupno: 5000$/Sprzedaż: 2500$)
Zardzewiałą broń odprzodową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 23:35, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Morderstwo
LEŚNA POLANA - quest "Morderstwo":
Ten quest otrzymamy tylko wtedy jeżeli mamy 50 poziom
ŻEBY W OGÓLE ZACZĄĆ QUEST, ZACZYNAMY OD PUNKTU 1:
1. Karczujemy las aby otrzymać "zakrwawiony materiał". (polecam karczowanie przez godzinę, w 10 minut też można znaleźć ale na to jest mniejsza szansa, ja trafiłem w pół godziny)
2. Po tym dostajemy questa od szeryfa i otrzymujemy odznakę.
3. Idziemy do "Dużej Posiadłości" (która pojawia się po znalezieniu zakrwawionego materiału i zrobieniu 2 powyższych punktów, znajduje się ona w kratce 5 od prawej, 2 od góry), gdzie przyjmujemy kolejne zlecenie i pojawia się nam kilku zleceniodawców.
4. Odwiedzamy wszystkich i kończymy zadanie u szeryfa.
U tancerki na mapie dostaniemy 1: Parasol 2: Laska
5. Otrzymane od Szeryfa "stare zdjęcie" ustawiamy jako produkt.
6. W sześciu pracach...:
- zbieranie tytoniu
- ujeżdżanie koni
- transport amunicji
- zbieranie agawy
- tartak
- pracuj jako konował
...położonych najbliżej tejże posiadłości szukamy sześciu przedmiotów, które są nam potrzebne
Przedmiot wypada różnie, w różnych czasach pracy. Raz potrafi wypaść w 10 minut, raz nie chce wypaść w 2 godziny.
7. Ostatni quest. Morderca znaleziony. Wystarczy wygrać z nim pojedynek i po krzyku. pan Cartwright to morderca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Śro 5:34, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Halloween (Kobieta w lesie)
A więc chcesz mi pomóc. Nie martw się, musisz mi tylko przenieść kilka rzeczy.
Potrzebuję kryształowej kuli z gór, w których wydobywają kamień,
krwi ropuchy z tutejszych rzek
serca kojota
Jeśli mi je dostarczysz, pomogę ci.
kamieniołom
połów ryb
polowanie na kojoty
(do dechy aż dropnie)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez EmiSoft dnia Śro 7:33, 29 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Śro 14:30, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Quest Halloween!
Start: 27.10
1. Zbieranie trzciny cukrowej
Wymagania:
Pomarańcza w Eq
Nagroda:
Kandyzowana Pomarańcza
2. Sprzedaż gazet "Echo the West"
Wymagania:
Gazeta w Eq
Nagroda:
Śmierdząca ryba
3. Halloween (Słodkości)
Wymagania:
Kandyzowana pomarańcza w Eq
a. Maria Roalstad
Nagroda:
+ 10 punktów doświadczenia
+ 1 punkt cechy na Charyzma
+ Słodkości dla Marii na Halloween (medal)
b. Barman Henry Walker
Nagroda:
+ 10 punktów doświadczenia
+ 1 punkt cechy na Charyzma
+ Słodkości dla Henry'ego na Halloween (medal)
4. Halloween (Psikus)
Wymagania:
Śmierdząca ryba w Eq
Tutaj mamy do Wyboru jedną osobę w zależności komu nie daliśmy Kandyzowanej pomarańczy.
a nagroda taka sama u obu bohaterach.
Nagroda:
+ 10 punktów doświadczenia
+ 1 punkt cechy na Sprawność
+ Psikus dla
Henry'ego lub Marii na Halloween
Start: 30.10
5. Barman Henry Walker. Halloween (Strach)
Potrzeba:
-
Nagroda:
+ 10 punktów doświadczenia
6. Miasto Widmo. Halloween (Upadek miasta)
Potrzeba:
-
Nagroda:
+ 50 punktów doświadczenia
Raport szeryfa
7. Barman Henry Walker. Halloween (Straszliwa prawda)
Potrzeba:
Raport szeryfa 1/1 (Gotowe)
Nagroda:
+ 20 punktów doświadczenia
8. Szeryf John Fitzburn. Halloween (Plotki)
Potrzeba:
-
Nagroda:
+ 10 punktów doświadczenia
9. Staruszka. Halloween (Kobieta w lesie) (3 w prawo,3 w dół)
Potrzeba:
-
Nagroda:
+ 10 punktów doświadczenia
10.Staruszka. Halloween (Drobna przysługa)
Potrzeba:
Kryształowa kula 1/1 (Gotowe) - kamieniołom
Krew ropuchy 1/1 (Gotowe) - połów ryb
Serce kojota 1/1 (Gotowe) - polowanie na kojoty
Nagroda:
+ 100 punktów doświadczenia
11. Szeryf John Fitzburn. Halloween (Podwójna gra)
Potrzeba:
-
Nagroda:
+ 10 punktów doświadczenia
12. Szeryf John Fitzburn. Halloween (Sam sobie wrogiem)
Potrzeba:
Portret pamięciowy 1/1 (gotowe) - Eksploracja kontynentów
Pokonaj Zły bliźniak (gotowe)
UWAGA! Bliźniak ma to samo co my w Eq :/
Należy go pokonać bez broni i itemów!
Nagroda:
+ 200 punktów doświadczenia
13.Barman Henry Walker. Halloween (Śmierć)
Potrzeba:
Pokonaj Śmierć (gotowe)
Nagroda:
+ 100 punktów doświadczenia
Kosa śmierci
by morda0006
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Śro 18:14, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Śro 18:16, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
1) pokonaj fałszywego mikołaja
2) założona czapka mikołaja i 2 h eksploracji kontynentu
3) załóż mapę i czapkę mikołaja i wykonuj pracę zbieranie lotosu (na becie nie znalazłem takiej pracy) przez 2 h
4) na środku mapy będzie prawdziwy mikołaj i musisz go pokonać po czym dostaniesz w nagrodę klucz
5) Wykonuj poszukiwanie skarbu dopóki nie wyleci ci skrzynka z fałszywym złotym coltem którą otworzysz kluczem
6) skrzynka z fałszywą złotą szablą jest w mieście widmo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 3:14, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Złoty Karabin
Podaje Wam wymagania na zdobycie złotej strzelby. Trudność questu niesamowita
1. Trzy klucze:
numer 1 - seria "skradziona sztuka"
numer 2 - seria "rajd", pierwsza decyzja - znak zapytania
numer 3 - BDB lub można dropnąć z plądrowania zwłok przy 877 punktach pracy plus premium "zarobek" przy ogromnym szczęściu
2. Klucz numer 3 w aktywnym eq i praca "Gaszenie pożaru" - tak długo aż nie dropniemy "mapy z kluczami"
3. Mapa z kluczami w aktywnym eq i "pracuj jako konował" - tak długo aż dropniemy "mapę skarbu"
4. Mapa ze skarbem w aktywnym eq i praca "poszukiwanie skarbu" - tak długo dopóki nie dropniemy skarbu
[img]http://de1.the-west.de/images/items/yield/treasurebox.png?1[/img]
5. Idziemy do "leśnej polany" - oddajemy 3 klucze i skarb a dostajemy dostajemy złoty karabin - broń podręczną (fortową)
A potem takie coś dostajemy:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez EmiSoft dnia Nie 13:01, 16 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
EmiSoft
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Śro 8:38, 12 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Czarna opaska na czoło => kopytko3
Niebieska chustka na szyję => kopytko3
Zielony naszyjnik indiański
Niebieski naszyjnik indiański
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez EmiSoft dnia Czw 22:58, 06 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|